Translate

niedziela, 22 marca 2015

Liebster Blog Award !

Chcę podziękować Veronice Hunter i Pauli Patrycji za wielokrotną nominacje mojego bloga (linki do
ich blogów przy odpowiedziach) Ponieważ wiele razy mnie nominowałyście odpowiedziałam po dwa pytania od każdej nominacji mam nadzieje że nie jesteście złe :)


Odpowiedzi na pytania od Veronica Hunter (z tego bloga)
-Ile czasu najczęściej spędzasz w księgarni ?
Hmm... dopóki mama lub ktoś inny mnie z niej nie wyciągnie najchętniej spędziła bym w niej cały dzień
 -Pisanie to twoja pasja czy bardziej hobby ?
bardziej pasja

Pytania od Paula Patrycja (z tego bloga)
- Czego oczekujesz od przeznaczenia?
znalezienia prawdziwej miłości i żeby oszczędziło bólu związanego z złamanym sercem
 - W jakiej książce chciał/ła się znaleźć (Poza DA)?
Chyba w sadze Szeptem

Pytania od Veronica Hunter (z tego bloga)
 -Co byś zmienił/a w szkole ?
 Skróciła bym lekcje i założyła radiowęzeł
-Sklep w którym są ubrania po 25 zł i księgarnia w której wszystkie książki za 10 zł, gdzie idziesz?
księgarnia


Pytania od Paula Patrycja (z tego bloga)
-Jaki jest twój ulubiony lub ulubiona gwiazda muzyczna?
Ed Sheeran <3333
-Długopis i kartka czy komputer?
To zależy bardziej komputer ale jak mam wenę na przykład w czasie nudnej lekcji to kartka


Pytania od Veronica Hunter (z tego bloga)
-Twoja ulubiona książka ?
nie mam jednej ulubionej ale w czołówce będą:
~Dary Anioła
~Diabelskie Maszyny
~Czerwona Królowa
~Black Ice
~Gra o Tron
 -Jaki gatunek książek lubisz ?
Fantastykę i młodzieżowe


Pytania od Veronica Hunter (z tego bloga)
-Dostaniesz 700 zł, jeżeli poświęcisz bloga. Zgadzasz się ?
Nie nie poświęciła bym bloga bo pisanie na nim sprawia mi przyjemność a jej nie da się wycenić
-Myślisz o napisaniu książki ?
Tak kiedyś zastanawiałam się nawet czy nie wydrukować opowieści z tego bloga oprawić w ładną okładkę i postawić na półce obok innych książek

Nominuje:
http://momentsffiction.blogspot.com/
http://nocnilowcy.blogspot.com/

Pytania:
1)Co cie zainspirowało do założenia bloga?
2)Jak długo piszesz?
3)Ulubiony kolor?
4)Ulubiona książka?
5)Masz rodzeństwo?
6)Ulubiony gatunek literacki?
7)Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
8)Czym się interesujesz?
9)gdybyś miał/a możliwość by w ciągu 10 min wziąć z księgarni tyle książek ile uniesiesz i dostać je za darmo skorzystał/a byś?
10)Ulubiony owoc?
11)Kiedy następny rozdział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz