Translate

wtorek, 10 lutego 2015

LIEBSTER BLOG AWARD !!!

Dziękuję za nominacje od Veronica Hunter i od Pauliny Patrycji do Liebster Blog Award <3
i przepraszam że tak długo nie odpowiadałam na nominację ale nie miałam zbytnio czasu.
Pytania od Paulina Patrycja:
#1 i #2
Dlaczego założyłaś/ łeś bloga?
Namówiła mnie do tego koleżanka.
Dlaczego ten akurat temat?
Nie wiem na początku to opowiadanie miało być zwykłym romansidłem a potem postanowiłam dodać do tego wątki Fantazy.
 Jakie są twoje ulubione kwiaty? 
Róże a zwłaszcza czerwone.
Jakie są twoje ulubione gatunki filmów i książek? 
Fantazy i Romans.
Co wybierasz: prawdziwa miłość czy życie w dostatku? 
Prawdziwa miłość <3
Co najbardziej lubisz w książkach? 
To że nigdy nie mogę być pewna w 100% co się za chwile stanie.
Ulubiona postać literacka?
Jace, Will i Jem z Darów Anioła i Diabelskich Maszyn (nie potrafie zdecydować kogo kocham bardziej).
 Jakie jest twoje ulubione zwierzę? 
Pies <3
Maz rodzeństwo? 
Tak dwie młodsze siostry.
Ciekawa książka czy dobra komedia?
Ciekawa książka.
Jaka jest twoja pasja?
Fotografia. 

Pytania od Veronica Hunter

Czemu ta tematyka bloga ? 
Tak jakoś po prostu uwielbiam fantastykę
Ile już piszesz ? 
Pisze już od pół roku ale tego bloga dopiero od paru miesięcy.
Jaki jest twój ulubiony film ? 
Nie mam ulubionego filmu oglądam to co z opisu wydaje się być ciekawe.
Kto jest twoim ulubionym książkowym czarnym charakterem ? 
Sebastian z Darów Anioła.
Do jakiego bohatera książkowego jesteś najbardziej podobny/a z charakteru ?
 hmmm. nigdy się nad tym nie zastanawiałam ale chyba do Nory z Szeptem.
Czy pisanie to twoja pasja czy może hobby ? 
Bardziej hobby.
Co czułeś/aś kiedy zakładałaś/eś bloga ? 
Niepewność bo nie wiedziałam czy komuś się to spodoba.
Jesteś osobą głośną czy cichą ?
Bardziej cicha. 
Dyskoteka z przyjaciółmi czy spokojny wieczór z książką ? 
Nie wiem chyba wieczór z książką ale dyskoteką z przyjaciółmi też bym nie pogardziła.
Czekolada czy Vanilja ? 
Vanilja bo jestem uczulona na czekoladę.
Kto jest twoją ulubioną aktorką, a kto aktorem ?
Aktorką Lili Collins a aktorem Sam Claflin.

Nominuje:

Pytania:
1) Dlaczego postanowiłaś/łeś pisać?
2) Dlaczego akurat taką tematykę wybrałaś/łeś?
3)Jaki gatunek literacki lubisz najbardziej?
4) Jak długo już piszesz?
5) Jaki jest twój ulubiony kolor?
6) Co wolisz dobrą książkę czy film
7) Jakiej muzyki słuchasz?
8) Jaka jest twoja ulubiona książka?
9) Jaka była pierwsza książka jaką przeczytałaś?łeś (Nie liczy się lektura szkolna)
10) Masz jakieś zwierzę?
11) Kiedy będzie następny rozdział? <3

1 komentarz:

  1. Hej, zostałaś przeze mnie nominowana do The Shadowhunter Tag. Szczegóły tutaj:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2015/02/the-shadowhunter-tag-1-2.html
    Zachęcam do dołączenia do zabawy.

    PS. Fajnie, że odebrałaś nominację.

    OdpowiedzUsuń