Translate

poniedziałek, 23 listopada 2015

Koniec?

Kochani bardzo nie chciałam tego robić i starałam się tego uniknąć ale nie wyszło :(
nie mam nic na swoją obronę po prostu straciłam tą wenę którą miałam kiedyś.
Przepraszam was, nie mam pomysłu na ciąg dalszy.
Nie chce zawieszać tego bloga więc mam dwie opcje :

1) Pisze rozdział 9 i następnie epilog, a historia kończy się na powrocie Jacka.

2) Meczę się nad rozdziałem i zobaczę co będzie dalej. Tylko nie wiem kiedy go opublikuje 
bo może wena powróci.

Kochani decyzja należy do was. 
Piszcie w komentarzach która opcja bardziej wam pasuje.
Oczywiście jeżeli zakończę tego bloga wciąż będziecie mogli czytać moje opowiadanie na drugim blogu :) 
W przeciwieństwie do tego tam mam masę pomysłów.



2 komentarze:

  1. Rozumiem brak weny. Sama pisze i mnie też się często on zdarza. Ale nie zaprzecz ze jestem zła.
    Wciagnela mnie ta historia więc szkoda, że chcesz ją kończyć.
    Którą opcję wybieram?
    Nie wiem ...
    Wydaje mi się, że to powinna być Twoja decyzja. Skończ następny rozdział. Jeśli na prawdę nie będziesz miała żadnych pomysłów na ciąg dalszy, to zakończ historię. Tak, jak mówiłam, decyzja musi należeć do ciebie i wiem, że podejmiesz właściwą, choć niektórym może się nie podoba.
    Ściskam mocno i życzę powrotu weny ;)
    ~ Alex ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA więcej na stronie http://cyklodnalezcsiebie.blogspot.com
    ~Kama Salvatore

    OdpowiedzUsuń