Translate

sobota, 22 sierpnia 2015

Nowy blog? i Lba

No to na początku jedna sprawa, a mianowicie od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem nowego bloga. Ponieważ postanowiłam że raczej nie będę robiła 3 części Za zakrętem (ale nie jestem tego pewna :)).  Więc kochani piszcie czy mam go zakładać i czy byście go czytali. Decyzja należy do was.  

A teraz chciała bym podziękować Mani Mai i Veronice Hunter za nominacje do Lba ;*


Pytania od Mani Mai ---> Blog

1) Co sądzisz o moim blogu? Czytasz, czy nie?
Niestety nie czytam ponieważ nie napotkałam się wcześniej na twojego bloga :/ Ale obiecuję że zaraz to naprawie i zabiorę się do czytania ;*

2) Plan na idealny dzień?
Przesiedzenie całego dnia na huśtawce z książką i dodanie nowego rozdziału :) 

3) Jaki jest twój ulubiony film?
Moulin Rouge! <333

4) Do której klasy idziesz od września? A może, już nie do szkoły?
Idę do 3 gimnazjum. 

5) Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Chemia.

6) Co jest dla ciebie najważniejsze?
Miłość, rodzina i przyjaciele.

7) Twoje motto życiowe?
Nie zważaj na to co inni mówią na twój temat, po prostu bądź sobą!

8) Co jest według ciebie najważniejsze by osiągnąć sukces?
Wsparcie innych, ciężka praca i uczenie się na błędach.

9) Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez miłości i przyjaźni.  

10) Co jest według ciebie najważniejsze przy prowadzeniu bloga?
Przede wszystkim pomysł który spodoba się czytelnikom.

11)Ulubiona para z książek?
Nie mam jednej, ale wymienię ulubione:
- Clace, Malec, Sizzy (Dary Anioła)
-Jessa i Wessa (Diabelskie maszyny)
-Britt i Jude (Black ice)
-Amerika i Maxon (Rywalki)
-Nora i Patch, Vee i Scott (Szeptem)
-Mare i Cal (Czerwona królowa)
-Rosie i Alex (Love, Rosie)
-Julia i Aron (Dotyk Julii)


Pytania od Veronica Hunter ----> Blog

1) Co czujesz publikując nowy post na swoim blogu?
Niepewność. Bo nigdy nie wiem czy rozdział się spodoba.

2) Kim byś chciał/a zostać w przyszłości? Dlaczego?
W sumie to nie zastanawiałam się nad tym ale chyba chciałabym pracować w laboratorium chemicznym bo uwielbiam chemie :D

3) Co cię inspiruję, że dostajesz nowych pomysłów?
Zależy czasami film, czasami książka, a czasami nawet gify.

4) Wyobrażasz/planujesz sobie czasami fabułę ostatniego rozdziału twojego bloga?
Tak, ostatnio nawet napisałam kawałek ostatniego rozdziału 2 części.

5) Jak wpadłaś na pomysł, aby zacząć pisać opowiadanie?
Nie wiem jakoś samo przyszło.

6) Twój ulubiony owoc?
Maliny <3

7) Ulubiony przedmiot szkolny?
Chemia

8) Pisanie to twoja pasja czy hobby?
Pasja

9) Jakiej piosenki teraz najczęściej słuchasz?
Olly Murs- Seasons

10) Jak wygląda według ciebie idealna randka?
Nie wiem nie zastanawiałam się nad tym.

11) Jak oceniasz siebie jako pisarkę w skali 1-10
Hmm... tak na 6/7

Mam nadzieje że mi wybaczycie jeśli tym razem nikogo nie nominuje.
Teraz zabieram się za rozdział i mam nadzieję że uda mi się go opublikować jeszcze dziś :)

1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie będzie trzeciej części, się chętnie poczytam nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń