Translate

środa, 22 kwietnia 2015

Libster Blog Award

Odzyskałam komputer :) i jeśli mi się uda to cz.2 rozdziału 17 wstawię jutro :)

Chcę podziękować Ever A, Nicol Kubek, paulinie patrycji, Veronica Hunter, Królewnie Śnieżce i Lady night (linki do ich blogów które strasznie polecam przy odpowiedziach) za nominacje do LBA
:)

Dla przypomnienia:
 Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów.

Ponieważ zostałam nominowana 6 razy odpowiem na dwa pytania od każdego. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej to na wszystkie pytania z chęcią odpowiem tutaj --->  https://m.facebook.com/zazakretemas

Pytania od:

Ever A----> blog

Ulubiony cytat?
"Umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli ma oczywiście zachować ostrość."-George R. R. Martin – Gra o tron

Ulubiony wykonawca.
Ed Sheeran <3

Nicol Kubek----> blog

Jakie kraje chętnie byś zwiedziła?
Idrys XD, Hiszpania, Portugalia, Brazylia

Góry czy Morze?
Góry ponieważ mieszkam nad morzem i widzę je prawie codziennie :)

Paulina patrycja----> blog

Ile blogów prowadzisz?
Na razie jeden ale zastanawiam się nad założenie drugiego

Chciał/a byś aby na podstawie jakiej książki powstała ekranizacja?
hmm... Szeptem i Black ice

Veronica Hunter----> blog

Jakie jest twoje ulubione miejsce do wyciszenia się ? 
Mój pokój lub huśtawka w ogrodzie 

Ulubiony męski bohater książkowy ?
Nie potrafię wybrać jednego:
-Jace
-Will
-Jem
-Jude
-Patch 
-Maxon
-Robb
-Jon
-Cal

Królewna Śnieżka---->blog

Jakie są twoje uczucia, kiedy ulubiony bohater umiera?
Smutek, złość na autora, załamanie a na końcu wielka pustka którą później wypełnia nowy bohater

Co sądzisz o malarstwie abstrakcyjnym? 
Hmm... Myślę że to jedna z lepszych metod na wyrażenie siebie i swoich uczuć. Sama często jak jestem zdołowana lub zła rysuje lub maluje coś abstrakcyjnego albo pisze kolejne rozdziały.


Lady night----> blog 

Miałaś chwile, w których myślałaś/eś o przestaniu pisania bloga?
Tak miałam i to nie jedną. Ten blog jest moim pierwszym i jedynym blogiem ale na początku nie miałam pewności co do niego myślałam że jest słaby i marnuje tylko swój czas ale wszystko się zmieniło kiedy pojawił się pierwszy komentarz aktywność zaczęła się podnosić i dostałam pierwsze nominacje do LBA wtedy moja pewność co do mojej twórczości wzrosła i postanowiłam pisać dalej.

Czy jesteś zadowolona/y ze swojego bloga?
Tak Chociaż wiem że zawsze może być lepszy.

Nominuje:
(Strasznie polecam te blogi)

Pytania:
1 Jak to się stało, że założyłeś/aś bloga?
2 Ulubiony gatunek literacki?
3 Ulubiona postać z książki?
4 Najdłuższa książka jaką czytałąś/eś? 
5 Ile blogów czytasz?
6 Ile masz blogów?
7 Ulubiony kolor?
8 Co robisz w wolnym czasie?
9 Ile masz lat?
10 Film czy książka?
11 Kiedy kolejny rozdział?

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz